Ole osa lumilautailukulttuuria ja nauti sen jokaisesta minuutista

Ei voida kiistää, että lumilautailun aikakausi on nykyään huipussaan. Yli seitsemän miljoonaa lumilautailijaa ympäri maailmaa ja lukuisia kilpailuja järjestetään vuosittain, joten ei voida väittää, että tämä talviurheilu on todella nousussa.

Lumilautailu on muutakin kuin laudalla ajamista ja temppuja lennon aikana. Tästä äärimmäisestä talviurheilusta on tullut kulttuuri nuorten, sekä miesten että naisten, keskuudessa. Yllättäen on monia teini-ikäisiä naisia, kuten monia nuoria miehiä, jotka ovat tehneet mainetta tässä jännittävässä toiminnassa. Lisäksi yhä useammat teini-ikäiset hyötyvät lumilautailun kesäleiristä ja muista kesäaktiviteeteista, jotka auttavat heitä kehittämään taitojaan ja temppujaan entisestään.

Tietenkin nämä energiset nuoret nauttivat urheilunsa jokaisesta minuutista, mutta muuten heillä on myös yhteisiä asioita, kuten musiikki ja yöelämä, mikä yhdistää heidät. Toveruus ja urheilullisuus ovat elintärkeitä puolia missä tahansa urheilutoiminnassa ja ovat ihailtavia piirteitä, kun niitä ylläpidetään pitkällä aikavälillä myös kilpailussa.

Teini-ikäiset rakastavat tavata uusia ystäviä ja kokoontua yhteen urheilun, hauskanpidon, musiikin ja ruoan parissa. Voit vain kuvitella, millaisen upean kokemuksen he saavat osallistuessaan kilpailuihin.

Varhaisia ​​alkuja

Tiesitkö, että lumilautailusta tuli teinikulttuuri 1980-luvun lopulla? Suuri kunnia kuuluu rullalautailun harrastajille, kuten Chad Vorenille, joka kääntyi lumilautailuun vaihteeksi. Tiedät kuinka teinit ovat ja etsivät aina jotain uutta tutkittavaa. Innovaattoreina he tekivät sitten omat taulunsa ja toivat jännittävän toiminnan lumisille vuorille.

Kun lumilautailu valtasi jalansijaa, monet bisnesmieliset yritykset, kuten Soloman ja Rossignol, liittyivät kuumeeseen ja valmistivat lumilautoja tienatakseen rahaa.

Tänään Snowsports Industries America paljastaa, että lumilautailun valmistuksen arvo on 130 miljoonaa dollaria, ja nuori sukupolvi on varusteiden ja asusteiden pääkohde.

Kiina liittyy mukaan

Jos luulet, että vain Pohjois-Amerikan ja Euroopan maat sekä alapuolella olevat maat keräävät lumilautailun suosiota, mieti uudelleen. Kiinassa itsellään on kasvava lumilautailukulttuuri, jossa 400 miljoonaa ihmistä harrastaa aktiivista urheilua. Ja koska Pekingin olympialaiset 2008 järjestetään siellä, kiinalaisilla on syytä juhlia ja olla aktiivisia.

Vain kolmesta lumilautailukeskuksesta vuonna 2001 on nyt 12 vuodesta 2003 lähtien. Kiinan lumilautailukulttuuri syntyi itävaltalaisen Steve Zdarskyn ponnisteluista. Tämä mies opiskeli kiinaa ja taloustieteitä ja muutti Kiinaan, missä hän käynnisti ensimmäiset lumilautailun ammattilaistapahtumat vuonna 2003. Hän on myös perustanut oman lumilautailuvaatemerkin Nivit ja julkaissut tähän talviurheiluun keskittyvän lehden.

Nuorempi kiinalainen segmentti on nopeasti kuromassa kiinni lumilautailutrendiin, mukaan lukien muoti ja asusteet. Itse asiassa Pekingin ja Shanghain klubimaailmassa näkee nyt nuoria pukeutuneena suosittuihin lautaurheiluhenkisiin vaatteisiin. Nämä suuntaukset johtuvat kiinalaisten teini-ikäisten mieltymyksestä, aivan kuten japanilaiset länsimaiseen elämäntyyliin ja ikoneihin.

Joten entä sinä? Jos sinunkin taipumuksesi on lumilautailuun, miksi et hyppää mukaan maistamaan tätä nuorisokulttuuria. Heidän tapansa mukaan, jos et voi voittaa heitä, liity heihin.

Lue myös Opas tyttöjen lumilautailuleirille

Facebook Twitter Instagram YouTube Pinterest